zondag 5 juni 2011

Back from Paris

O, wat was het geweldig! Parijs is echt een enorm mooie stad, als het kon ging ik nu terug. Er is enorm veel te zien en er zijn ook hele leuke winkeltjes. Zowel vintage als dure merken. De mensen zijn er ook veel leuker gekleed dan hier, en het was er heerlijk weer. (niet altijd zo)



Ik was samen met mijn ouders en beste vriendin. Na Parijs zijn we nog even naar een plaatsje bij de kust gegaan, maar daar waren helemaal geen winkels. Dus ik en mijn vriendin Floor (www.xfay.blogspot.com) pakte de bus en gingen naar de stad Cean. Het is echt een hele leuke shopstad. Maar toen we weer terug wilden gaan met de laatste bus stonden we bij de verkeerde halte, en hadden we de bus gemist. We spreken allebei slecht Frans en Fransen slecht Engels dus het was 1 groot drama. We zijn heel de stad doorgerend, en meer dan 20 mensen hebben ons proberen te helpen. Toen hebben we toch maar een taxi gepakt. (duuuuur) Maar nu kunnen we er om lachen haha


Geen opmerkingen:

Een reactie posten